יצירת לידים איכותיים היא אולי האתגר הקשה ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. למעשה, דו”ח State of Inbound משנת 2017 מ- HubSpot חשף כי יצירת תנועה מספקת ומובילים היא האתגר השיווקי המוביל שעומד בפני 63% מהארגונים שבדקו. כדי להתמודד עם אתגר זה, HubSpot הציעה כי המשווקים הדיגיטליים צריכים ליצור ולהפיץ תוכן איכותי יותר עבור קהל היעד שלהם.

אכן, תכנים כמו בלוגים הם כלי יעיל ליצירת לידים שיכול באמת לעזור למשווקים ליצור מודעות לגבי המותג שלהם, ולכן למשוך לקוחות פוטנציאליים שעשויים להיות מוכנים ללמוד עוד על המוצר והשירותים שלהם. עם זאת, יש עוד כלי חזק באותה מידה בארסנל השיווק הדיגיטלי שאתה יכול בקלות לנצל בכדי להניע את הקמפיין שלך לדור מוביל נכנס: אופטימיזציה למנועי חיפוש או SEO.

59% מהצרכנים מחפשים עסק מקומי מדי חודש באמצעות גוגל, מה שהופך את SEO לכלי חזק מאוד לייצור לידים ממוקדים באיכות גבוהה שיש להם סיכוי של 14.6% לסגור עסקה (בהשוואה לשיעור הסגור העגום של 1.7% לפרסום בדואר או בדפוס). ).

אמנם SEO אינה אסטרטגיית דור לידים בפני עצמה, אך היא מהווה אפיק תנועה חשוב ביותר בכל תוכנית להפקת לידים מקוונת. לכן אתה יכול לייעל את אסטרטגיית ה- SEO שלך בהתאם ליעדים והיעדים של ייצור ההובלה שלך וליישם אותה כדי לשפר את מספר הלקוחות הפוטנציאליים שמבקרים באתר שלך.

  1. התחל מהבנת כוונת המשתמש

על מנת להשתמש ב- SEO למאמצי הדור הראשון שלך, עליך להבין תחילה את המושג המכונה “כוונת משתמש”.

במיוחד בגוגל, שם עדכון ה- Hummingbird בעצם הפך את מנוע החיפוש לסמנטי, תוך הבנת המשמעות האמיתית העומדת מאחורי מילות המפתח (כוונת המשתמש) שהקלדת המשתמש בתיבת טקסט של מנוע חיפוש יכולה לעזור לך לבצע אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלך כך שיתאימו לתוכן שלהם. כוונה.

למעשה ישנם חמישה סוגים של כוונת משתמשים:

  • לדעת- הבינו נושא מסוים, מוצר או שירות מסוים.
  • לעשות- בצע פעילות מסוימת באופן מקוון.
  • קנייה – רכישת מוצר או שירות.
  • אינטרנט – בקר בדף אינטרנט או באתר.
  • מקומי – בקרו במפעל מקומי.

לדוגמה, סביר להניח כי מבקר שעשוי לרצות ללמוד יותר על המפרט של הטלפון החכם הוא בעל כוונת ידע, ואילו לאדם שמוכן לרכוש את הטלפון החכם זה ככל הנראה יש כוונת קנייה.

על ידי התחשבות בניואנסים של כוונת משתמשים במאמצי מחקר מילות המפתח שלך, תוכל לזהות את מילות המפתח שאנשים מוכנים לשימוש ישמשו לחיפוש אחר המוצר והשירות שלך. ועל ידי זה, תוכל לבצע אופטימיזציה של הדפים והתכנים החשובים ביותר באתר שלך עבור סוג משתמשים זה ביתר יעילות.

  1. כוון למילות מפתח ארוכות זנב

חלפו הימים שבהם משתמשים משתמשים במונחי חיפוש אחד או שניים בלבד; כיום 70% מכל החיפושים ברשת נערכים באמצעות מילות מפתח עם זנב ארוך. כאשר חיפוש סמנטי הופך לפופולרי יותר ופושט יותר, מיקוד מילות מפתח בעלות זנב ארוך במסעות הפרסום שלך ב- SEO הוא קריטי להמרת תנועת אתרים באיכות גבוהה להפניות איכותיות.

חברה אחת הממקדת מילות מפתח עם זנב ארוך ומייצרת תוצאות בפועל ממנה היא אמזון, שבה 57% מהמכירות שלה הן בגלל מילות מפתח עם זנב ארוך.

בעזרת מחקר נכון של מילות מפתח תוכלו למצוא מילות מפתח בעלות זנב ארוך שאנשים מוכנים לרכישה משתמשים בהם כדי לחפש את המוצרים והשירותים שלכם. למרות שאתה עלול למצוא מונחים אלה כלא מושכים בגלל נפח החיפוש המועט או חסר שלהם, הם יכולים למשוך תנועה ממוקדת מאוד אשר ממירה למעשה.

  1. אופטימיזציה למשתמשים ניידים

הרבה לפני שגוגל הודיעה בתחילת 2018 שהיא תתחיל לפרוס את האינדקס שלה למובייל לראשונה ליותר ויותר אתרים, הרבה אנשי מקצוע של SEO כבר עשו כמה עבודות כבדות באתרי האינטרנט שלהם כדי לוודא שהם ידידותיים לנייד, ו מסיבה טובה.

בשנים האחרונות האחרונות תחום ה- SEO מתרחק במהירות מחיפוש שולחני לחיפוש במובייל. אנשים לא רק משתמשים בטלפונים הניידים שלהם כדי למצוא מידע על מוצרים ושירותים, אלא שהם למעשה מבצעים חיפושים ניידים יותר מתוך כוונה לקנות.

למעשה, דיווחים מגוגל קובעים כי 50% מהמבקרים במכשירים ניידים ביקרו בפועל בחנות מקומית תוך יום אחד וכי 78% מחיפושים מקומיים במובייל גורמים לרכישות לא מקוונות, ומוכיחים כי קיום אתר מותאם למובייל יכול להגדיל את השורה התחתונה של העסק שלך. .

אם אתר האינטרנט שלך עדיין לא ידידותי לנייד, שימוש בכלים כמו AMP של Google Accelerated Mobile (AMP) יכול לעזור לך להעלות את האתר שלך במהירות רבה יותר ולהיות קריא יותר למשתמשים הניידים שלך.

עם אתר ידידותי לנייד, הסיכוי שלך למשוך תנועה באיכות גבוהה גדול בהרבה, מכיוון שאתה מספק להם חוויה מקוונת טובה שהיא אחד הגורמים המכריעים החשובים ביותר בתהליך החלטת הרכישה.

  1. כתוב תיאור Meta Killer

למרות שתוכן בתיאור מטא אינו משפיע ישירות על דירוג עמוד האינטרנט, יש לו השפעה מהותית על שיעור הקליקים שלו, שהוא אחד מאותות הדירוג שמנועי חיפוש כמו גוגל בוחנים.

שיעור הקליקים הוא אחד מהמדדים של דור ההובלה המתאר כמה קהלים ממוקדים לחצו על הקישורים בערוץ דור ההובלה שלכם. אחת הטקטיקות היעילות ביותר לשיפור שיעור הקליקים שלך היא על ידי שיפור התיאור המטא של דפי האינטרנט החשובים ביותר שלך – במיוחד אורכו.

בניסוי שנערך לאחרונה על ידי Semrush, נחשף כי תיאורי מטא שגובשים את כל מגבלת הפיקסלים שנקבעה על ידי גוגל (1840 פיקסלים) הם בעלי שיעור קליקים בשיעור הגבוה ב -36% מתיאור המטא שעוצב באמצעות מגבלת הפיקסלים הישנה.

מלבד האורך, גורמים אחרים שיש לקחת בחשבון בכתיבת תיאור מטה משכנע כוללים את ההקשר האמיתי שלה, CTA ומילות מפתח. הבטחה כי כל הגורמים הללו נחשבים בזהירות יכולה להגדיל את הסבירות שדף האינטרנט של הדור המוביל שלך יביא לביצועים טובים יותר ב- SERP.

  1. קידום את דפי הנחיתה שלך

יתכן שאתה מכיר רק דף נחיתה כדף אינטרנט עצמאי המשמש בעיקר למסעות פרסום דיגיטליים, אך למעשה תוכל לבצע אופטימיזציה לחיפוש אורגני.

נתונים סטטיסטיים אחרונים מראים כי 44% מביקורי אתר B2B ישירות לדף הבית ולא לדף נחיתה. למרות שדף הבית של האתר שלך חשוב, הם אינם הערוץ הטוב ביותר ליצירת לידים באמצעות SEO.

עם זאת, דפי נחיתה שעברו אופטימיזציה לחיפוש מועילים יותר מכיוון שהם מתוכננים באופן ספציפי לאותו פלח מאוד ספציפי של מבקרים שמוכנים לרכוש את ההצעה שלכם.

ייצור לידים הוא עמוד השדרה של מאמצי השיווק הדיגיטליים שלך – ללא לידים איכותיים, העסק שלך יפסיק לצמוח והפעילות שלך תקרוס. על ידי מינוף הכוח של קידום אתרים, אתה יכול לשפר משמעותית את הסיכוי שלך לקבל לידים איכותיים יותר לעסק שלך לא רק בטווח הקצר אלא גם בטווח הארוך.